Go Back   Team-BHP > Under the Hood > In-Car Entertainment


Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 14th July 2009, 09:45   #466
Senior - BHPian
 
Invinsible's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Bombay
Posts: 1,257
Thanked: 60 Times
Default

hmmm... I am guessing its the one I am getting. It's time to break the ice Abhinav Can I do that
Invinsible is offline   Reply With Quote
Old 14th July 2009, 10:54   #467
Senior - BHPian
 
abhinav.gupta88's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Location: Delhi , India
Posts: 4,087
Thanked: 308 Times
Default

Quote:
Originally Posted by naughty001 View Post
whether its the Diyma 12 or the JBL GTI 12 im sure you will enjoy either one of those, both are incredible subs yet i get the feeling it isnt either one of those due to the ??????? in your sig
True, both are really good subs.

Quote:
Originally Posted by panky12345 View Post
..ahem, am I allowed to say something Abhinav?

Congrats those finally arrived..
Thanks sir. :-) shhh

Quote:
Originally Posted by Invinsible View Post
hmmm... I am guessing its the one I am getting. It's time to break the ice Abhinav Can I do that
I'll break the ice soon.
abhinav.gupta88 is offline   Reply With Quote
Old 14th July 2009, 11:00   #468
Awaiting Email Confirmation
 
Join Date: Jun 2009
Location: South Africa
Posts: 185
Thanked: 11 Times
Default

Quote:
I'll break the ice soon.
hope you dont mean that literally. Breaking any of your ICE would be a costly affair - hope its all under warranty still

i suppose you could term that better ie "spill the beans" or something like that
naughty001 is offline   Reply With Quote
Old 14th July 2009, 11:57   #469
Senior - BHPian
 
Join Date: Mar 2006
Location: Faridabad
Posts: 6,814
Thanked: 294 Times
Default

Abhinav called me up last night and the sub is the FI Q 18 inch Wala model.
low_bass_makker is offline   Reply With Quote
Old 14th July 2009, 13:03   #470
Senior - BHPian
 
Invinsible's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Bombay
Posts: 1,257
Thanked: 60 Times
Default

Quote:
Originally Posted by low_bass_makker View Post
Abhinav called me up last night and the sub is the FI Q 18 inch Wala model.
LBM sirji that's adds to more confusion. I was told something else and am sure not many people are aware about this. Whatever it is it's surely gonna be one of the most different looking and cleanest sub around.
Looks like the guessing game is gonna be on for long.
Invinsible is offline   Reply With Quote
Old 14th July 2009, 13:05   #471
BHPian
 
VOiLA's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Location: Hmmmm....
Posts: 102
Thanked: 0 Times
Default

I think it is SI MAG D2 with XBL^2™ Technology.
VOiLA is offline   Reply With Quote
Old 14th July 2009, 13:15   #472
Senior - BHPian
 
Invinsible's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Bombay
Posts: 1,257
Thanked: 60 Times
Default

Quote:
Originally Posted by VOiLA View Post
I think it is SI MAG D2 with XBL^2 Technology.
Let's wait for Abhinav to reveal what it is.
Invinsible is offline   Reply With Quote
Old 14th July 2009, 14:46   #473
BHPian
 
VOiLA's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Location: Hmmmm....
Posts: 102
Thanked: 0 Times
Default

Quote:
Originally Posted by Invinsible View Post
Let's wait for Abhinav to reveal what it is.
hmm..yeah but i am more than 60% sure
VOiLA is offline   Reply With Quote
Old 14th July 2009, 15:44   #474
Senior - BHPian
 
panky12345's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: New Delhi
Posts: 2,653
Thanked: 126 Times
Default

Quote:
Originally Posted by VOiLA View Post
hmm..yeah but i am more than 60% sure
why just more than 60%? my % is higher!
panky12345 is offline   Reply With Quote
Old 14th July 2009, 17:37   #475
Senior - BHPian
 
abhinav.gupta88's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Location: Delhi , India
Posts: 4,087
Thanked: 308 Times
Default

Quote:
Originally Posted by naughty001 View Post
hope you dont mean that literally. Breaking any of your ICE would be a costly affair - hope its all under warranty still

i suppose you could term that better ie "spill the beans" or something like that
Lol
Quote:
Originally Posted by low_bass_makker View Post
Abhinav called me up last night and the sub is the FI Q 18 inch Wala model.
LBM Phaji. Top Secret tha yeh.

Quote:
Originally Posted by Invinsible View Post
LBM sirji that's adds to more confusion. I was told something else and am sure not many people are aware about this. Whatever it is it's surely gonna be one of the most different looking and cleanest sub around.
Looks like the guessing game is gonna be on for long.
It sure will be.
Quote:
Originally Posted by VOiLA View Post
I think it is SI MAG D2 with XBL^2™ Technology.
Quote:
Originally Posted by Invinsible View Post
Let's wait for Abhinav to reveal what it is.
Don't know if it will be SI but my sub will have XBL^2 Technology.

Quote:
Originally Posted by VOiLA View Post
hmm..yeah but i am more than 60% sure
Quote:
Originally Posted by panky12345 View Post
why just more than 60%? my % is higher!
Haha.
abhinav.gupta88 is offline   Reply With Quote
Old 14th July 2009, 20:52   #476
Senior - BHPian
 
Invinsible's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Bombay
Posts: 1,257
Thanked: 60 Times
Default

I can see there's already a teaser pic
Let's have some more detailed pics now.
Invinsible is offline   Reply With Quote
Old 14th July 2009, 20:53   #477
Senior - BHPian
 
abhinav.gupta88's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Location: Delhi , India
Posts: 4,087
Thanked: 308 Times
Default

Soon. Waiting for my new cam.
abhinav.gupta88 is offline   Reply With Quote
Old 14th July 2009, 21:20   #478
Senior - BHPian
 
DerAlte's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Bangalore
Posts: 8,076
Thanked: 2,876 Times
Default

^^^ Yeah, right, Abhinav, good excuse!
DerAlte is offline   Reply With Quote
Old 14th July 2009, 21:30   #479
Senior - BHPian
 
Invinsible's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Bombay
Posts: 1,257
Thanked: 60 Times
Default

Quote:
Originally Posted by abhinav.gupta88 View Post
Soon. Waiting for my new cam.
Now I know what you got. Let's have one of those bigger pics put up here until you have your new cam. Coincidently that's the same Sub I called for and should be here before the month end The wait is already killing me
Invinsible is offline   Reply With Quote
Old 14th July 2009, 21:30   #480
Senior - BHPian
 
abhinav.gupta88's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Location: Delhi , India
Posts: 4,087
Thanked: 308 Times
Default

Arey No.
Seriously.
I have ordered a new cam.
Expected here tomorrow finally.

See here. http://www.team-bhp.com/forum/gadget...ml#post1379149 (The Digital Camera Thread: Questions, discussions, etc.). Ordered it on the 10th.
abhinav.gupta88 is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Advice Needed for Drawing Room Stereo: Harman/Kardon and Infinity vs. Bose manveet Gadgets, Computers & Software 137 28th October 2017 07:01
Fiesta 1.6 S(Q) V2.0™ - Harman/Kardon | Illusion Audio | Boston Accoustics | Alpine sathee46 In-Car Entertainment 239 1st June 2010 16:01
Harman Kardon CA470 or ? slayer87 In-Car Entertainment 17 18th May 2010 12:12
Frankmehta’s eS(Q)teem®: Eclipse| Illusion Audio| DLS| Genesis| Monster|Hermit frankmehta In-Car Entertainment 888 11th September 2009 12:19
Drive+Play from harman Kardon, problem voice calls a4_attitude In-Car Entertainment 2 13th September 2008 15:25


All times are GMT +5.5. The time now is 09:13.

Copyright ©2000 - 2017, Team-BHP.com
Proudly powered by E2E Networks