Go Back   Team-BHP > Under the Hood > Modifications & Accessories


Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 7th January 2009, 12:43   #91
Senior - BHPian
 
autopsyche's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Location: New Delhi, India
Posts: 1,516
Thanked: 14 Times
Default

Oi, the car is in the finishing stages, it will be ready for delivery tomorrow so ill take propa pics once its clean and shiny

m4ugr8, yeah the elantra is under works, that car is gonna be wrapped up soon, mechanicals are done, bodykit isfitted, wheels and tires are here, paintjob is under progress. Since its completely stripped as of now you wont be able to see much.
autopsyche is offline   Reply With Quote
Old 7th January 2009, 13:49   #92
BHPian
 
ram.west's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: Chennai
Posts: 418
Thanked: 20 Times
Post

eagerly waiting for those pics of the SKODA arush!!!! Put them up as soon as possible!!!!
ram.west is offline   Reply With Quote
Old 7th January 2009, 20:27   #93
BHPian
 
Join Date: Nov 2008
Location: new delhi
Posts: 90
Thanked: Once
Default

Hey autophysce, can u let us know how much time it took u to complete the whole project?
d3adlythegame is offline   Reply With Quote
Old 7th January 2009, 22:06   #94
Senior - BHPian
 
abhinav.gupta88's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Location: Delhi , India
Posts: 4,087
Thanked: 308 Times
Default

Waiting for the final pics.
By the way

can we have some details of the weight also .

Waiting for the final pics.
Please post the interiors too.
Cheers!
abhinav.gupta88 is offline   Reply With Quote
Old 8th January 2009, 13:42   #95
Senior - BHPian
 
autopsyche's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Location: New Delhi, India
Posts: 1,516
Thanked: 14 Times
Default

d3adly, this was the first prototype so it took about 4 months working time to build... consequent cars can be built within a months time each.

abhinav yeah ill post all pics. the car weighs slightly lesser than a stock octavia.
autopsyche is offline   Reply With Quote
Old 8th January 2009, 13:50   #96
BANNED
 
Join Date: Oct 2007
Location: Ludhiana
Posts: 706
Thanked: 41 Times
Default

ok, Arush... no pics yet?
monty9991 is offline   Reply With Quote
Old 8th January 2009, 18:24   #97
BHPian
 
Join Date: Nov 2008
Location: new delhi
Posts: 90
Thanked: Once
Default

Arush bro, will it be also possible for u to give an approx idea how much it cost ?
d3adlythegame is offline   Reply With Quote
Old 10th January 2009, 01:10   #98
BANNED
 
Join Date: Nov 2006
Location: London
Posts: 5,012
Thanked: 147 Times
Default

Arush, its been days now!! Where are he Pictures of that Two Door Skoda??
Cyrus43 is offline   Reply With Quote
Old 10th January 2009, 01:34   #99
Senior - BHPian
 
Fountainheader's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Location: Silicon Valley
Posts: 1,502
Thanked: 8 Times
Default

+1.

But I am sure the wait is gonna be worth it
Fountainheader is offline   Reply With Quote
Old 10th January 2009, 16:07   #100
Senior - BHPian
 
Ricky_63's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: Gurgaon
Posts: 3,846
Thanked: 375 Times
Default

Arush is it not high time that you post pictures of the "Skoda Coupe" !! Lest I HAVE to do the honours !!! LOL

It has come out great !




Cheers
Ricky_63 is offline   Reply With Quote
Old 10th January 2009, 16:17   #101
Senior - BHPian
 
autopsyche's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Location: New Delhi, India
Posts: 1,516
Thanked: 14 Times
Default

hehe, patience friends! i still have to take final pics of the car, thats gonna be on monday.
autopsyche is offline   Reply With Quote
Old 10th January 2009, 16:20   #102
Senior - BHPian
 
Fountainheader's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Location: Silicon Valley
Posts: 1,502
Thanked: 8 Times
Default

Quote:
Originally Posted by autopsyche View Post
hehe, patience friends! i still have to take final pics of the car, thats gonna be on monday.
Damn! This wait is killing us!
Fountainheader is offline   Reply With Quote
Old 10th January 2009, 20:45   #103
Senior - BHPian
 
karankapoor's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Location: in the car!!!
Posts: 1,679
Thanked: 2 Times
Default

common arush don't do this post them soon.
karankapoor is offline   Reply With Quote
Old 10th January 2009, 22:07   #104
BANNED
 
Join Date: Oct 2007
Location: Ludhiana
Posts: 706
Thanked: 41 Times
Default

damn, who's going wait for that long now after the teaser(in process) pics.
monty9991 is offline   Reply With Quote
Old 12th January 2009, 16:07   #105
BHPian
 
DjNik's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: Kolkata
Posts: 340
Thanked: Once
Default

Still no pics? Its Monday!!!
DjNik is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
The Official - Modified Lancer Pics Thread Stratos Modifications & Accessories 611 22nd July 2014 13:10
Pics: The Official Porsche 997 Carrera thread! Discuss 997 non-turbo models here. RJK Super-Cars & Imports in India 117 22nd January 2013 18:22


All times are GMT +5.5. The time now is 10:43.

Copyright 2000 - 2017, Team-BHP.com
Proudly powered by E2E Networks