Go Back   Team-BHP > Around the Corner > Shifting gears


Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 29th February 2004, 20:24   #1
Senior - BHPian
 
Revvmaster's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Location: Bombay
Posts: 1,186
Thanked: 45 Times
Default

Hey Members

We have reached 600 posts in 16 days. Which makes it an average of 37.5 posts a day. Damn cool!! This is way way more than the 5-8 posts we used to receive on FI everyday. Thanks to all of you for making it happen.

:cheers:

Till then keep revvin

Revvmaster
Admin
Revvmaster is offline   Reply With Quote
Old 29th February 2004, 20:56   #2
Senior - BHPian
 
Dippy's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Location: Mumbai, India
Posts: 7,261
Thanked: 142 Times
Default

Hey

We sure are going great guns and we have also gone past 70 members that too in 15 days. I guess by the end of a month we will have crossed 100 members and 1000 posts. Cheers to all who made it happen...

Cheers
Dippy is online now   Reply With Quote
Old 29th February 2004, 23:34   #3
GTO
Team-BHP Support
 
GTO's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Location: Bombay
Posts: 46,562
Thanked: 80,413 Times
Default

Honestly, Team-bhp has got such a fabulous response...Whats that about great things starting off with a bang?

This is really just the tip of the iceberg. As all of us have discussed on numerous occassions, we want team-bhp to evolve into the most comprehensive and unbiased online resource and an authority on the Indian automotive scenario!

Cheers

GTO
GTO is offline   Reply With Quote
Old 6th March 2004, 01:35   #4
GTO
Team-BHP Support
 
GTO's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Location: Bombay
Posts: 46,562
Thanked: 80,413 Times
Default

Guys,

Whats even more amazing is that we accelerated from 600 posts to 1200 in just 5 days!! Thats an average of 120 posts per day!!

Talk about mid-range punch, wot?

GTO
GTO is offline   Reply With Quote
Old 6th March 2004, 01:46   #5
Senior - BHPian
 
Shan2nu's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Location: Hubli - Karnata
Posts: 5,525
Thanked: 81 Times
Default

This is the fastest forum i've ever seen. Your messages get replied to, even before good ol Schumi does 0-100kmph.

Hmmmmm now how about Scumi's F1 car vs team-bhp.com. i'm sure we'll even beat the euro fighter at it. lol

Regards...
Shan2nu
Shan2nu is offline   Reply With Quote
Old 6th March 2004, 02:04   #6
Senior - BHPian
 
Dippy's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Location: Mumbai, India
Posts: 7,261
Thanked: 142 Times
Default

Hahaha Thats a good one

I'm sure with the way we are going we'll surely beat the Eurofighter

Cheers
Dippy is online now   Reply With Quote
Old 6th March 2004, 02:29   #7
Senior - BHPian
 
Revvmaster's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Location: Bombay
Posts: 1,186
Thanked: 45 Times
Default

Haha, eurofighter! I think we should be thinking F-117/Sr-71 times. What say?

Revvmaster
Revvmaster is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
10 days across Thailand (2009) - and 8 more days (2011) SS-Traveller Travelogues 157 4th December 2015 14:09
Scorpio, The Days By Gone, Swift are The Days Today .... chakky Introduce yourself 2 20th August 2006 01:59
Wanna C some awesome workmanship? 4Dr Lambo Style _Crazi4Speed_ The International Automotive Scene 4 18th September 2004 19:15
Awesome S2000 manticore The International Automotive Scene 12 31st March 2004 02:03
Awesome looking Nissan prototype sedan _Crazi4Speed_ The International Automotive Scene 5 28th February 2004 21:56


All times are GMT +5.5. The time now is 22:39.

Copyright 2000 - 2017, Team-BHP.com
Proudly powered by E2E Networks